آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

لوازم آرایش را در یخچال نگهداری کنیم یا نه؟

خانم‌ها معمولا از قدیم رژلب و انواع کرم و ریمل‌هایشان را داخل یخچال نگهداری می‌کردند. بعضی‌ها حتی عطرهایشان را هم داخل یخچال نگاه می‌داشتند و دلیل‌شان این بود که روی جعبه نوشته: «در جای خنک و خشک نگهداری شود».

آیا لازم است تمام لوازم آرایش مان را در یخچال نگهداری کنیم ؟

البته محصولاتی که مواد نگهدارنده ندارند، باید در جایی خنک مانند یخچال قرارداده شوند. همچنین ریمل‌ها و خط چشم‌های ضدآب و بادوام نیز باید در یخچال نگهداری شوند، زیرا این گونه محصولات حاوی مواد فرارند و گرمای هوا باعث تبخیر مواد فرار می‌شود.


باربری بارسلون : اولین و بهترین شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری


اگر در منطقه‌ای گرم زندگی می‌کنید که درجه دما بیش از 40 درجه سانتی‌گراد است، کرم‌های مرطوب‌کننده‌تان را باید داخل یخچال نگاه دارید؛ وگرنه سه برابر سریع‌تر از وضع معمول به حالت ماندگی می‌رسند.

ویتامین‌هایC و E در مقابل گرما دوام ندارند؛ به همین دلیل، لوازم آرایشی حاوی این دو ویتامین را در یخچال قراردهید. اما اگر در دمایی مطبوع، بین 15 تا 21 درجه سانتی‌گراد زندگی می‌کنید، به طور کلی احتیاج چندانی به قراردادن لوازم آرایشی داخل یخچال نخواهید داشت. در این میان، به خاطر داشته باشید که محصولاتی که ماده اصلی تشکیل‌دهنده‌شان روغن و موم است را نباید در هوای سرد یخچال نگاه دارید.

روغن مایع داخل یخچال به جامد تبدیل می‌شود و به این ترتیب ماهیت آن محصول تغییر می‌یابد. پس آنها را در هوای سرد یخچال نگهداری نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.