آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

ابروهای تان را حرفه ای رنگ کنید

رنگ کردن ابرو در ظاهر کار ساده‌ای است اما همین کار ساده نکات و تکنیک‌های ریزی دارد که می‌تواند جلوه متفاوتی به ابروها بدهد و زیبایی آنها را دوچندان کند. برخی هم چندان موافق رنگ کردن نیستند و ترجیح می‌دهند با مداد و سایه به ابروها رنگ دهند اما باید بدانید تنها با آرایش نمی‌توانید ابروهای‌تان را روشن و مثلا آنها را با رنگ موی بلوند خود هماهنگ کنید پس برای هیچ‌کس ضرر ندارد که کمی با تکنیک‌های رنگ کردن بیشتر آشنا شود.

اول از همه باید بدانید بیشتر آرایشگرها می‌گویند رنگ ابروها باید یک درجه تیره‌تر از رنگ موها باشد اما باز هم همه موافق این امر نیستند و نظرات مختلفی وجود دارد. برای همین در اینجا ما برای‌تان تمام نکاتی را که برای رنگ کردن ابرو نیاز دارید، آورده‌ایم؛ از انتخاب رنگ گرفته تا تکنیک‌های رنگ زدن.

چگونه ابروهای مان را حرفه ای رنگ کنیم؟

مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها

1 - رنگ مخصوص ابرو و قابل استفاده روی مناطق ظریف مانند اطراف چشم
2 - برس رنگ با سر باریک و گوش‌پاک‌کن
3 - ظرف شیشه‌ای کوچک که مواد را درونش مخلوط کنید.
4 - اکسیدان مخصوص ابرو
5 - پنبه برای پاک کردن رنگ‌ها از روی ابرو
6 - وازلین یا کرم برای چرب کردن قسمت‌هایی که می‌خواهید رنگ نگیرند.

در رنگ کردن ابرو، رنگ پوست مهم است

یادتان باشد رنگ ابروها تنها با رنگ مو مشخص نمی‌شود بلکه رنگ پوست هم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد؛ مثلا اگر رنگ موی قهوه‌ای تیره با پوستی گندمی دارید و ابروی‌تان مشکی است، این تضاد نزدیک به هم چهره‌تان را جذاب‌تر می کند یا مثلا فردی که پوستی روشن با ابروی مشکی داشته و هم‌اکنون رنگ موی خود را بلوند کرده، بهتر است یک تا دو درجه رنگ ابروی خود را روشن کند. کسانی که چهره‌ای سبزه دارند و رنگ مو را مش یا کامل روشن کرده‌اند، بهتر است رنگ ابروی شان را چهار تا پنج درجه نسبت به رنگ ریشه روشن کنند چون این رنگ ابرو چهره را بازتر و زیباتر خواهد کرد. افراد با موهای شرابی و فندقی و گروه رنگ موهای قرمز بهتر است با هر رنگ پوستی ابرو را تیره نگه دارند. گروه زیتونی با پوست‌های سفید و روشن رنگ ابرو را تنها یکی، دو درجه روشن‌تر از رنگ مو کنند و گروه زیتونی با پوست‌ تیره آن را کاملا روشن سازند.

از چه اکسیدانی برای رنگ کردن ابرو استفاده کنید؟

شما نباید همان اکسیدانی را که برای رنگ‌ کردن موهای‌تان استفاده می‌کنید برای ابرو یا مژه‌های‌تان هم به کار ببرید. ابرو و مژه‌ها هم موهای کمتری نسبت به سر دارند و هم کوتاه‌تر هستند بنابراین خیلی سریع‌تر رنگ می‌گیرند. پس بهتر است برای آسیب دیدن کمتر از اکسیدان ضعیف‌تری استفاده کنید. برای رنگ مژه باید از اکسیدان‌هایی استفاده کرد که حداقل 1/9 و حداکثر سه است، برای رنگ ابرو تا شش هم می‌توانید استفاده کنید البته توصیه ما این است که برای ابروها هم همان اکسیدان سه یا کمتر را به کار ببرید.

آیا همیشه با تغییر رنگ مو، ابروها را هم رنگ کنیم؟

اگر رنگ موهای خود را تغییر مختصری داده‌اید، کافی است کمى‌ سایه پودری یا مداد ابرو روی ابروها بزنید. این کار ابروها را با هر رنگ مویی خوشرنگ تر و خوش‌فرم‌تر مى‌کند. اگر رنگ موهای‌تان را تغییر اساسی داده‌اید (مثلا موهای قهوه‌ای تیره را به رنگ بلوند روشن درآورده‌اید) از متخصص ابرو در آرایشگاه‌تان مشاوره بگیرید و رنگ ابروهای‌تان را هماهنگ با رنگ موها‌ی‌تان عوض کنید.

چه رنگی برای ابرو انتخاب کنید؟

همیشه رنگ مداد ابروی‌تان را هماهنگ با رنگ موها و پوست‌تان انتخاب کنید. معمولا برای روز رنگ طبیعی و برای عصر از رنگ‌های تندتر استفاده کنید. اگر رنگ موهای‌تان را اغراق‌‌آمیز تغییر دهید باید متناسب با آن رنگ ابروی‌تان را کمرنگ یا پررنگ کنید. تنوع رنگ ابروی پودری بیشتر از مداد ابروست. قبل از هر بار استفاده، نوک مداد ابروی‌تان را تیز کنید. اگر از رنگ پودری استفاده می‌کنید، بعد از هر دو یا سه بار استفاده برس آن را بشویید و با باد خشک کنید. اگر پودر زیادی روی برس باشد رنگ را بیش از حد پخش می‌کند.

چطور ابروها را روشن کنید؟

کسانی که ابروهایی ضخیم، زبر و بسیار تیره‌ای دارند برای روشن کردن‌شان دچار مشکل می‌شوند. این افراد می‌توانند برای روشن‌ کردن ابروها سراغ دکلره و مواد بی‌رنگ‌کننده بروند؛ البته هنگام کار با این مواد باید بیشتر دقت کنند و هیچ‌گاه به‌طور مداوم ابرو‌ها را دکلره نکنند چون می‌تواند آسیب‌زننده باشد.

1 - کار را با ابروهای تمیز آغاز کنید

یعنی باید ابروها پیش از دکلره برداشته و موهای آن مرتب شده‌ باشند همچنین بهتر است قبل از کار با شامپو آنها را بشویید.

2 - با استفاده از یک گوش‌پا‌ک‌کن پوست اطراف ابرو را با وازلین بپوشانید

این کار پوست را از آسیب‌ها و التهابات ناشی از دکلره محافظت می‌کند به‌خصوص اگر تازه ابروها را برداشته ‌باشید پوست حساس‌تر است و ملتهب می‌شود.

3 - ماده دکلره را آماده کنید و در یک کاسه بلوری بریزید

تهیه ماده دکلره با توجه به نوع آن متفاوت است. می‌توانید از فروشنده یا آرایشگرتان کمک بخواهید. با برس مخصوص رنگ ابرو یا برس تمیز ریمل مواد را روی ابروها بمالید. اگر می‌خواهید همه موها به خوبی رنگ باز کنند چندین‌بار با حرکات رفت و برگشتی موها را برس بزنید.

4 - بعد از اینکه ابروها کامل با مواد پوشانده شدند ساعت را نگاه کنید

اگر می‌خواهید ابروها فقط کمی روشن شوند و رنگ باز کنند حدود پنج دقیقه زمان بگیرید اما اگر می‌خواهید خیلی روشن شوند مواد باید حدود 10 دقیقه روی ابرو بمانند. مدام موها را چک کنید تا نسوزند.


5 - مواد را با پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب از روی ابرو پاک کنید.

6 - صورت را بشویید و ابروها را با حوله خشک کنید.

7 - در این مرحله ممکن است در رنگ ابروهای‌تان زردی یا نارنجی وجود داشته باشد که می‌توانید با واریاسیون بنفش این زردی را بگیرید. چند قطره واریاسیون را با اکسیدان مخلوط کنید، به ابروها بزنید و حدود 10 دقیقه صبر کنید.

8 - ابروها را بشویید و با حوله خشک کنید

به‌راحتی می‌توانید تفاوت مرحله هفت را با این مرحله متوجه شوید. در اینجا دیگر ابروها زردی ندارند و رنگی طبیعی‌تر به دست آورده‌اند.

9 - اگر کمی ابروها را با مداد و سایه مرتب کنید، دیگر می‌توانید ادعا کنید ابروهایی ایده‌آل دارید.

چند نکته مهم در رنگ کردن ابرو

- با گوش‌پاک‌کن دورتا دور ابرو و محلی را که نمی‌خواهید رنگ کنید با وازلین یا کرم چرب بپوشانید.

- رنگ انتخابی را حدود یک سانتی‌متر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و حدود سه قطره اکسیدان روی آن بچکانید. مواد را با برس خوب مخلوط کنید و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید؛ طوری که همه ابروها با رنگ پوشانده شود.

- دقت کنید این رنگ خیلی سریع می‌گیرد، معمولا برای رنگ‌های تیره و مشکی یک دقیقه کافی است. با پنبه مرطوب ابروها را تمیز کنید تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد.

- بیشتر از دو تا سه دقیقه رنگ را نگه ندارید برای اینکه شما به‌راحتی می‌توانید دوباره ابروها را تیره کنید ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت است.

چگونه با آرایش دندان های مان را سفیدتر نشان دهیم؟

با آرایش لبخندتان را زیبا و دندان های تان را سفید کنید

اگر لبخندتان، آنقدر که دوست دارید درخشان نیست، ما ناراحتی‌تان را درک می‌کنیم. داشتن دندانهایی که چندان سفید نیستند آزار دهنده است. خوشبختانه راه‌حل‌های سریعی وجود دارد. این ترفندهای ساده را امتحان کنید تا دندانهایتان در اسرع وقت سفیدتر بنظر برسند.

برای سفید نشان دادن دندان ها رژ لب رنگ توت را امتحان کنید

آیا تا بحال توجه کرده‌اید که چگونه یک پیراهن زرد با منعکس کردن رنگ زرد در پوستتان می‌تواند باعث شود صورتتان زرد بنظر برسد؟رژ لب‌هایی با ته رنگ زرد نیز همین کار را با دندان‌های شما می‌کنند. مارلا مالکوم، مدیر عامل شرکت Bluemercury به همین دلیل توصیه می‌کند از رنگهایی با ته رنگ آبی استفاده کنید.

اگر از رژ قرمز خوشتان نمی‌آید، از رنگ صورتی با تن آبی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند دندان‌هایتان سفیدتر و روشن‌تر بنظر برسند و اگر نمی‌توانید از رنگ رژ همیشگی‌تان دست بکشید، از برق لب‌های آبی رنگ استفاده کنید که دارای درخشش آبی ظریفی هستند و می‌توانید آنها را روی هر رژ لبی بزنید.


با آرایش لب‌هایتان را برجسته کنید

سعی کنید دور لب‌ها، یک خط لب و برق لب بزنید و از یک کانسیلر روشن، دور مرز بیرونی لب‌هایتان استفاده کنید. آنی مایو، آرایشگر و موسس Advanced Mineral Makeup می‌گوید: این کار باعث می‌شود که لب‌هایتان پر تر و دندان‌ها در تضاد با رنگ لبتان، سفیدتر بنظر برسند.

سایه چشم مناسب انتخاب کنید

تیموتی استیرنمن، دندانپزشک خانواده در All Smiles Dental در ایلینوی می‌گوید: برای آرایش چشم از سایه‌های سردتر مانند بنفش و سبز یا خط چشم آبی استفاده کنید. این سایه‌ها بر روی پلک چشم، با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند، توجه را از زردی دندان منحرف خواهند کرد که بسیار موثر هم است.

میوه‌ها و سبزیجات بیشتری بخورید

جین آستین، گوینده‌ اخبار تلویزیون و مجری مسابقات و مصاحبه‌های تلویزیونی است. وی به خانم‌هایی که می‌خواهند لبخندشان را درخشان کنند می‌گوید که مقدار زیادی توت فرنگی بخورند! او می‌گوید: توت فرنگی نه تنها برای سلامتی شما مفید است، بلکه در میان جلسات حرفه‌ای سفید کردن دندانهایتان، آنها را بطور طبیعی سفید نگاه می‌دارد.

توت فرنگی‌ها، سفیدکننده‌های طبیعی دندان‌ها هستند، زیرا حاوی ویتامین C (که به از بین بردن پلاک کمک می‌کند) و یک قابض طبیعی (که به حذف لکه‌ها کمک می‌کند) می‌باشند. دیگر سفیدکننده‌های خوراکی دندان‌ها عبارتند از میوه‌ها و سبزیجات ترد مثل سیب و کرفس.


از کرم برنزه استفاده کنید

یک ترفند عالی دیگر برای روشن کردن لبخندتان، کانتورینگ صورت با کرم برنزه است. تسا مک کالو، آرایشگر یک سالن زیبایی در بوستون می‌گوید: با ترکیب یک فونداسیون مات یا کرم برنزه در زیر استخوان گونه و پایین پل بینی با یک رنگ تیره‌تر از رنگ پوستتان، می‌توانید صورتتان را کانتور کرده و لبخندتان را زیباتر کنید. یک مزیت دیگر: درخشش جذابی که بخاطر استفاده از کرم برنزه کننده بوجود می‌آید، دندان‌های شما را بسیار سفیدتر نشان خواهد داد.

باربری و اتوبار بارسلون

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری اسباب منزل و لوازم اداری

22149545 - 88563350 - 44849865

وقتی پوست جوان می‌شود


 داشتن پوست صاف بدون لک، آکنه، سیاهی و گودی زیر چشم، آن هم برای همیشه کار سخت و طاقت‌فرسایی است و تحقق چنین رویایی نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد. گاهی بالا رفتن سن و ایجاد چین و چروک، جوش‌های دوران بلوغ، آفتاب سوختگی و مواردی از این دست، این رویا را به چالش می‌کشد. اینجاست که برای به‌دست آوردن پوستی جوان و زیبا باید دست به دامن متخصصان پوست و جراحان پلاستیک شد.


 جراحی پلاستیک دستاورد جدیدی در پزشکی نیست و سالیان دراز است که در ایران به کار می‌رود، اما هر روز شاهد رشد و جایگزینی دستگاه‌های پیشرفته‌تر در این علم هستیم. در حال حاضر نیز لیزر فراکسل(فرکسل) پیشتاز این علم شده و بازار را از رقیبان خود گرفته است. در این باره و برای آشنایی بیشتر با این روش به سراغ دکتر «محمد گلشنی»، دبیر انجمن متخصصان پوست ایران رفته و با او گفت‌وگو کرده‌ایم.

لطف کنید برایمان از چند و چون جراحی با روش لیزر فراکسل(فرکسل) به منظور از بین بردن چین و چروک بگویید.

لیزر فرکسل انقلابی در تکنولوژی جوان‌سازی پوست و رفع اسکارهای پوستی است که با توجه به عمق و نفوذ زیاد دارای اثرات فوق‌العاده در پوست است. در عین حال با بهبود سریع و بدون ایجاد عارضه به عنوان بهترین روش جوان‌سازی پوست شناخته می‌شود.

این نوع لیزر چه تفاوتی با لیزرهای قدیمی دارد؟

لیزرهایی که در گذشته برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شد، در حقیقت فرم‌های قدیمی‌تر بود و آن روش‌ها روی پوست‌های سبزه احتمال ایجاد لک را بالا می‌بردند و همین‌طور دوران نقاهت و منزل‌نشینی بیمار را بیشتر می‌کردند. یکی از این لیزرهای کانونشنال و قدیمی لیزر CO2 بود که وقتی جوان‌سازی روی کل پوست صورت انجام می‌گرفت، به چیزی حدود دو هفته زمان برای درمان نیاز داشت و یکی دو ماه نیز پوست قرمز می‌ماند. به خاطر همین اشکالات بود که لیزر فرکشنال یا فرکسل اختراع شد. لیزرهای فرکشنال یا فرکسل این‌گونه است که به جای این‌که تمام سطح پوست و صورت مورد تابش اشعه قرار بگیرد، ستون‌هایی از پوست مورد توجه قرار می‌گیرد. یعنی برخی از نقاط مثل ستون‌های ریز در پوست مورد نظر قرار می‌گیرد که لیزر به آنها اصابت می‌کند. این ستون‌ها بسیار ریز و میکروسکوپی است. برخی ستون‌ها نیز در این بین سالم باقی می‌ماند. این مورد چند حسن به همراه دارد. اول این‌که پوست بسرعت و در عرض چند روز بهبود پیدا کرده و برنامه‌ریزی یکی دو ماهه به یکی دو هفته کاهش پیدا می‌کند. در واقع با این روش بحران نقاهت بعد از لیزرهای فرکسل بسیار کوتاه می‌شود. این محاسنی است که برای لیزرهای فرکسل قائل شدند و در حال حاضر کاربرد آنها بیشتر از لیزرهای قدیمی است.

تقسیم‌بندی لیزرهای فرکسل به چه صورت است؟

لیزرهای فرکسل انواع مختلف دارند. مانند CO2 و لیزر افیرم، انواع دیگری نیز وجود دارد که بنا به تشخیص پزشک و نوع ضایعه پوستی از آن استفاده می‌شود.

طول درمان در این روش لیزر چقدر است و چه زمانی طول می‌کشد تا بهبودی کامل صورت بگیرد؟

بسته به نظر پزشک متخصص می‌توان گفت که چند جلسه زمان می‌برد. کارکردن با لیزرهای تهاجمی مثل لیزرهای CO2 به تجربه و تخصص زیاد نیاز دارد. معمولا متخصصان پوست و جراحان پلاستیک کارکرد با این لیزرها را بخوبی می‌دانند، چون هم در دوران تحصیل آموزش می‌بینند و هم تجربه زیادی در این خصوص دارند.

کاربرد لیزرهای فرکسل در چیست؟

لیزرهای فرکسل تنها برای جوان‌سازی استفاده نمی‌شود و برای درمان انواع لک، زگیل‌ها و برای درمان برخی دیگر از بیماری‌های پوستی نیز از آنها استفاده می‌شود. بسته به نوع، عمق و محل ضایعه برای درمان به پزشک متخصص مراجعه می‌شود. همچنین برای بهبود جای زخم‌های قدیمی هم از آن می‌توان استفاده کرد. هنگامی که زخمی روی پوست ایجاد شده، جای بخیه‌ای روی پوست باقی مانده یا جای جوش روی صورت مانده همه این موارد با لیزرهای فرکسل قابل درمان است. در این موارد بسته به تجربه پزشک متخصص می‌توان از پارامترها و انرژی‌های مختلف دستگاه استفاده کرد.

هزینه این نوع لیزر نسبت به روش‌های قدیمی‌تر چگونه است؟

هزینه خیلی متفاوتی ندارد. این نوع لیزر تنها یک تکنولوژی جدیدتر است و درواقع اختلاف قیمتی با لیزرهای قدیمی‌تر ندارد.

درصد خطا در این مورد چقدر است؟ آیا عوارضی به همراه دارد؟

همه لیزرها عوارض دارند. لیزرها به دو دسته لیزرهای تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم می‌شوند. لیزرهای تهاجمی مثل CO2 و لیزرهای غیرتهاجمی مانند لیزر PDL و الکساندرایت و لیزر دایود هستند. در هر صورت هر کدام از لیزرها بسته به بافت هدف، انرژی که در آنها انتخاب می‌شود و محل پوست عوارض خیلی زیادی می‌تواند به همراه داشته باشد و ما توصیه می‌کنیم که حتما به متخصصان مربوطه یعنی متخصصان پوست و جراحان پلاستیک که تجربه کافی در این زمینه دارند، مراجعه شود.

امکان برگشت‌پذیری در این جراحی‌ها وجود دارد؟

بله حتما وجود دارد. شما فرض کنید فردی به خاطر لکه‌هایی که در اثر آفتاب روی صورتش به‌وجود آمده، مراجعه می‌کند و لیزر می‌شود. حال این فرد مجدد در معرض نور آفتاب قرار بگیرد، مطمئنا جراحی برگشت پیدا می‌کند. فردی که دائم بیرون است، مثل مهندس ساختمان، باغبان، کشاورز، دریانورد یا افراد دیگر، اگر از پوست خود مراقبت نکند یقینا در صورت جراحی مجددا دچار ضایعه پوستی خواهد شد و حتی ممکن است ضایعات دیگر و بدتری نسبت به قبل ایجاد شود. ما همیشه عوامل پیشگیری را گوشزد می‌کنیم. توصیه ما این است که همیشه از کرم‌های ضدآفتاب با فاکتورهای حفاظتی بالای 30 و لباس‌های پوشیده استفاده شود و تا حد امکان از آفتاب دوری شود. سیگار نیز خود یکی از عوامل بروز ضایعات پوستی است. سیگار می‌تواند در ترمیم پوست ایجاد اختلال کند. همچنین سیگار به تنهایی می‌تواند ایجاد چروک کند. در حقیقت همان‌قدر که آفتاب برای پوست ضرر دارد، سیگار نیز مضر است.

این نوع لیزر برای گروه سنی خاصی استفاده می‌شود یا برای همه افراد قابل استفاده است؟

یک جوان ممکن است خال داشته باشد و بخواهد خال خود را از طریق لیزر درمان کند یا زگیل داشته باشد و انواع بیماری‌های جوانان که نیاز به لیزردرمانی است و همیشه این‌گونه نیست که لیزر برای پیرپوستی استفاده شود. ممکن است لک‌های مختلفی در پوست جوانان وجود داشته باشد که با لیزر می‌توان آنها از بین برد.

این روش اجرایی شده یا تنها در حد صحبت است؟

لیزر فرکسل اجرایی شده‌ و مدت چند سال است که این روش انجام می‌شود. به خاطر تمایل زیاد جامعه به زیباسازی و جوان‌سازی هر دستگاهی که در هر جای دنیا در این راستا اختراع می‌شود، بلافاصله و بدون فوت وقت به ایران می‌آید.

پس در حال حاضر در این زمینه خیلی از کشورهای دیگر فاصله نداریم؟

اصلا فاصله‌ای نداریم. به هیچ عنوان در کارهای لیزر، جوانسازی، زیباسازی و جراحی‌های زیبایی از کشورهای دنیا عقب نیستیم.

اما برای استفاده از کارهایی در ارتباط با پوست و لیزرهای پوستی حتما باید به جراحان و متخصصان مربوطه مراجعه کرد.

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف

بیایید با هم به گوشه و کنار جهان سربزنیم و نکات و ترفندهای زیبایی را در برخی از نقاط مشهور جهان جستجو کنیم.

ضدپیری از چین

این کاملا واضح است که زنان آسیایی پوستی زیبا دارند، در هر سنی که باشند! برای بررسی به چین رفتیم تا ببینیم زنان چینی چه ترفندی به کار می برند تا همیشه پوستشان را جوان نگه دارند. چیزی که فهمیدیم این بود که برای محافظت پوست از رادیکال های آزاد، باید همان کاری را بکنیم که آنها می کنند؛ نوشیدن چای سفید!!

رفع حلقه های تیره دور چشم از اسپانیا

این نکته را از خانم های اسپانیایی بیاموزید. آنها برای خلاصی از تیرگی دور چشم چه می کنند؟ اگر ورقه های خیلی نازک سیب زمینی را برای 10 دقیقه روی چشمتان قرار دهید از حلقه های دور چشم خلاص می شوید! به همین سادگی

  ادامه مطلب ...

آموزش بافت موی دوتایی با گلهای تزیینی

 بافت مو معمولا اگر به صورت گوجه ای شکل در بیاید،شکل زیبایی به خود می گیرد.فقط کافی است که چند گل تزیینی هم به شینیون خو اضافه کنید تا یک مدل موی بسیار زیبا خلق کنید.

 مزیت این مدل آن است که می توانید خودتان به تنهایی آن را درست کنید.این مدل را می توان روی موهای متوسط و بلند پیاده کرد.هرچند به دلیل این که موهای بلندتر حجم بیشتری به خود می گیرند و شکل زیباتری به شینیون می دهند، برای این مدل مناسب تر هستند. برای تزیین موها نیز می توانید از گل های بزرگ یا کوچک با رنگ های دلخواه استفاده کنید...

ادامه مطلب ...