آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

7 میوه برای محکم کردن پوست

میوه ها برای تقویت و محکم کردن پوست مفید بوده و از شلی و افتادگی آن جلوگیری می‌ کنند. 

احتمالاً تصور می کنید که داشتن پوستی قوی و محکم فقط در سایه ی استفاده از کرم ‌های گرانقیمت و صرف هزینه های بالا امکان پذیر است. اما ما به شما می گوییم که با روش ‌های بهتری می‌ توانید به این هدف برسید. البته که نمی شود با صرف خوردن میوه انتظار معجزه داشت. باید رژیم غذایی سالمی دنبال کنید و مصرف مواد غذایی حاوی کلاژن و مواد مغذی مورد نیاز را در الویت قرار دهید. برای مقابله با شلی پوست لازم است ابتدا به تغذیه تان اهمیت بدهید و در گام بعدی به سراغ کرم ‌های مناسب بروید. در این مطلب شما را با بهترین میوه های تقویت و محکم کننده ی پوست بیشتر آشنا می کنیم.
 
ادامه مطلب ...

برای ماندگاری آرایش چه کار کنیم؟


برای ماندگاری آرایش چه کاری انجام دهم؟

ثابت نگه داشتن آرایش، مهارتی است که هر خانمی باید از آن برخوردار باشد اما این کار برای افرادی که دائما خارج از منزل هستند یا پوست چربی دارند کمی مشکل است. همه خانم‌ها این تجربه را دارند که استفاده زیاد از پنکیک به پوست جلوه بدی می‌بخشد اما شاید کاغذ کنترل چربی در ‌مهمانی‌ها یا حتی مسافرت به کارتان بیاید. 

حتی افرادی که عمل جراحی بینی انجام داده‌اند، می‌توانند چربی روی بینی‌شان را با این کاغذ از بین ببرند. فقط کافی است این ورق را- که می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی بخرید- روی قسمت چرب پوست‌تان بگذارید و دست روی کاغذ بکشید و آن را در جهت مخالف از روی پوست بلند کنید. خواهید دید چگونه چربی‌ها جذب کاغذ می‌شوند. این توصیه را هم فراموش نکنید که بهتر است کاغذ را روی پوست حرکت ندهید. 
 
ادامه مطلب ...

چگونه ناخن های طبیعی و زیبایی داشته باشیم؟

جویدن ناخن ها، مانیکورهای مرتب، آلرژی به لاک ها و مواد حلال و ناخن های مصنوعی و عوامل عفونی می تواند سلامت و زیبایی ناخن را به خطر ندازد. انجام برخی اقدام های زیبایی هم گرچه در نگاه نخست باعث زیباتر شدن و آراستگی ناخن ها می شود اما در درازمدت می تواند به ضرر سلامت و زیبایی ناخن باشد.

در این مطلب ابتدا توضیح کوتاهی در مورد ساختار ناخن می دهم تا با آن بیشتر آشنا شوید و بعد به 5 مورد ممنوع در این زمینه می پردازم. در مقدمه بحث، کافی است بدانید که ناخن ها از چندین بخش قابل مشاهده تشکیل شده اند. کوتیکول یا صفحه ناخن، بخش سفید رنگ آن است که انعطاف پذیر بوده و از مرز قاعده ناخن جدا شده و به سمت خارج رشد می کند. 
 
ادامه مطلب ...

لیفتینگ با قهوه و هندوانه!

شما هم دنبال اکسیر جوانی هستید؟

انسان از همان آغاز خلقت دنبال اکسیر جوانی است تا هم عمر زیادتری داشته باشد و هم روی زیباتری. البته هنوز این فرمول و اکسیر جوانی را کسی پیدا نکرده اما متخصصان تغذیه راه چاره‌ای پیدا کرده‌اند تا خیلی هم ناامید نباشید. آنها معتقدند مصرف بعضی غذا‌ها در رژیم روزانه دست کمی از اکسیر جوانی ندارد. این یافته شگفتی‌آور همه را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

دکتر جاشوا زچنیر، عضو یک گروه تحقیقاتی می‌گوید: مواد غذایی مقوی، مواد معدنی و اسید‌های چرب به‌عنوان آنتی اکسیدان برای محافظت از بدن شما در مقابل تنش‌های محیطی است. حالا آماده باشید تا معجزه‌های خوراکی را به شما معرفی کنیم.  این 11 خوراکی نمونه‌ای از این اکسیر جوانی و سلامت است. 
 
ادامه مطلب ...

رابطه بین مصرف آرایش و سر درد !

آیا می دانید بین سر درد شما و مصرف لوازم آرایشی رابطه ی زیادی وجود دارد؟!!
 
هنگام خرید لوازم آرایشی وسایلی را خریداری کنید که مهر استاندارد بر روی آن ها باشد.
 
پژوهشگران معتقدند بروز سردرد هزار و یک علت دارد اما نتایج مطالعات جدید نشان می دهد افرادی که به وضع ظاهر خود بیش از حد رسیدگی می کنند بیش تر دچار سردرد می شوند.
  
ادامه مطلب ...