آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

می خواهید لیزر کنید؟ پس بخوانید!

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند. 

متخصصان این انجمن بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-20 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. لیزر موهای زائد، جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. از این رو در این مطلب با دکتر مجتبی امیری، متخصص پوست و عضو هیات علمی بیمارستان بقیه ا... درباره مهم ترین توصیه ها و هشدارها برای افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام بدهند، ترتیب داده ایم.
 
ادامه مطلب ...

برای یک آرایش شیک و حرفه ای چگونه ریمل بزنیم؟


آرایش چشم یکی از قسمت های مهم در آرایش صورت است. اگر می خواهید حرفه ای آرایش کنید باید بدانید که با توجه به فرم چشم های تان چگونه باید ریمل بزنید.
برای یک آرایش حرفه ای، بر اساس مدل چشم تان ریمل بزنید

در حالیکه ریمل یک ابزار اصلی برای بسیاری از افرادی است که آرایش می‌کنند، اما یکی از محصولاتی است که در کیت آرایش شما، سوء تعبیر شده است! ریمل، چشم را باز می‌کند تا به شما کمک کند که بیدارتر و هوشیارتر بنظر برسید. اکثر افراد فکر می‌کنند که ریمل زدن کار خاصی نیست، و همیشه به یک روش ریمل می‌زنند. اما روش‌هایی برای ریمل زدن با توجه به شکل چشمتان وجود دارد که آرایش شما را به یک آرایش آراسته‌تر و حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد. هر ریمل زدنی، باید با این دو قدم ساده شروع شود.
 
ادامه مطلب ...

ماسک ضد چروک خانگی و بی ضرر درست کنید


چین و چروک پوست صورت یکی از مشکلات تمام خانم هایی است که سن شان بالای 30 سال است. برای حل این مشکل می توانید ماسک های ضد چروک و بدون ضرر خانگی درست کنید. 
 
 
با طب سنتی ماسک ضد چروک خانگی و طبیعی درست کنید 
زندگی هزار و یک دلیل برای خندیدن دارد اما این تجربه خوشایند با خودش خط‌ هایی هم به همراه دارد. چین‌های دور دهان، خطوط خنده و خط لبخند بخش تاسف‌آور روند پیری هستند. اگر فردی سیگاری هم باشد، این خطوط خودش را زودتر از سن شناسنامه نشان می‌دهد. چین و چروک‌های عمیق اطراف دهان با عوامل مختلفی مانند خنده، اخم، جمع کردن بینی و. . . ایجاد می‌شود و با از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود دیگر نمی‌تواند کلاژن طبیعی بسازد و باعث چین و چروک می‌شود. 
  
ادامه مطلب ...

آرایشی زیباست که به چشم نیاید


آرایشی زیباست که به چشم نیاید یا اگر به چشم می‌آید باید آنقدر با اجزا، رنگ و صورت هماهنگ باشد که باهم یک ترکیب زیبا بسازند نه یک تابلوی نقاشی با هزار رنگ و برق. آراستن صورت یکی از ظریف‌ترین کارهاست اما با کمی دقت و رعایت نکات کاربردی می‌توان بهترین و به روز‌ترین متدهای‌ آرایشی را تجربه کرد. 
 
 
فقط کافی است تصویر‌های ذهنی که از قبل داشته‌اید، دور بریزید و با اشتباه‌هایی که می‌کردید، آشنا شوید. اشتباه‌هایی که نه تنها شما را زیبا نمی‌کرد، بلکه باعث می‌شد آرایشی پر از رنگ و درخشان داشته باشید؛ آرایشی که حتی باعث می‌شد قیافه‌تان خیلی بد به نظر بیاید و همه اعتماد به‌نفس‌تان را از بین ببرد. پس اگر می‌خواهید آرایشگر حرفه‌ای صورت خودتان باشید، این نکات ریز اما کلیدی آرایشگران معروف دنیا را رعایت کنید. 
  
ادامه مطلب ...

عواقب وحشتناک و دردناک آرایش

حال تصور کنید که نوع تقلبی این لوازم که به وفور در بازارهای ایران یافت می شود چه آسیب های جدی تری را بر نواحی پوست، مژه ها، ابروها و موها وارد می کند و موجب پشیمانی مصرف کنندگان شده و این مثل قدیمی که آمد ابروهایش را درست کند، زد چشمش را کور کرد تداعی می کند. 
 
  
 
مواد به کار رفته در لوازم آرایشی مانند مواد رنگی، نگه دارنده یا محافظ و مواد خوشبو کننده، معطر و الکل، بالقوه آلرژی زا و حساسیت زا است  و لوازم آرایشی تقلبی از نوع دست ساز که به وفور در بازار وجود دارد بیش از لوازم آرایشی معتبر ایجاد حساسیت کرده و عوارض پوستی برجای می گذارد.بیشترین ناحیه ای که دچار آلرژی ناشی از مواد آرایشی می شود، نواحی دور چشم است. زیرا پوست این ناحیه و نواحی پلک و دور ابرو فقط یک لایه اپیدرم دارد و در نتیجه بسیار حساس، نازک و آسیب پذیر است.بعد از این نواحی، به ترتیب نواحی لب ها و دور لب و پس از آن چانه ها و برجستگی چانه و کناره بینی دارای بیشترین احتمال ایجاد حساسیت است.. 
  
ادامه مطلب ...