آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

روغن های طبیعی و مفید برای زیبایی پوست و مو


امروزه محصولات تجاری و شیمیایی از انواع نرم کننده های مو  مرطوب کننده های پوست، محصولات ضد آکنه و تقویت کننده های ناخن همگی جایگزین روغن های طبیعی شده اند. تنها با یک یک نگاه به قفسه بخش محصولات بهداشتی و زیبایی دارو خانه می توان انواع محصولات تجاری و به روز را دید اما آیا آنها واقعا کار می کنند؟ کارشناسان می گویند سردرگمی زیادی در این بین وجود دارد. نوع  پوست ومو در هر فرد متفاوت است و خرید هر محصول می تواند یک آزمون و خطا باشد. 
  
ادامه مطلب ...

سلامت پوست‌تان را به باد ندهید!

 این روزها هرقدر بیشتر در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و البته وب‌سایت‌های این محصولات جست‌و‌جو کنید، بیشتر سرگیجه می‌گیرید که بالاخره کدام محصول برای پوست شما مناسب است و چه کارهایی به نفع و کدام‌ها  به ضرر پوست‌تان تمام می‌شود؟ در این میان هرکس ادعایی دارد: یکی می‌گوید سولاریوم ضرر ندارد، دیگری می‌گوید سرطان‌زاست!  یا اینکه  ضد آفتاب با ۱۰۰  SPF سپر بهتری در برابر اشعه سوزان خورشید است، دیگری ادعا می‌کند ضدآفتاب  ۵۰ SPF  هم همان کار را می‌کند! 
 
ادامه مطلب ...

اگر عینکی هستید، اینطوری آرایش کنید!

شاید شما هم مثل خیلی از خانم‌ها مجبورید چشم‌های‌تان را پشت ویترین عینک بگذارید و موقع آرایش کردن چشم که می‌رسد، گیج می‌شوید. بعضی وقت‌ها هم از خیر آرایش چشم می‌گذرید و فکر می‌کنید آرایش چشم برای یک عینکی وقت تلف کردن است ولی این را بدانید که با یک آرایش جزئی چشم شما از پشت عینک بیشتر جلوه می‌دهد. فقط کافی است نکات آرایشی و میزان آرایشی را که باید بکنید تا با عینک‌تان هماهنگ شود، بدانید. در این مطلب سارا امینیان، کارشناس آرایشگری تکنیک‌های آرایش‌ برای خانم‌های عینکی را به شما آموزش می‌دهد تا با عینک هم زیبا  باشند. 
 
ادامه مطلب ...

آرایش زنان محیط زیست را نابود می کند؟!

 تحقیقات نشان می دهد محصولات آرایشی به آلودگی محیط زیست کمک می کنند.

شبکه a r d  آلمان در گزارشی در صدد ارتباط بین لوازم آرایش و نابودی و آلودگی محیط زیست پرداخت.
 
ادامه مطلب ...

سوال و جواب آرایشی


پیشنهاد شما برای رنگ مو و ابرو چیست؛ یک رنگ باشد خوب می‌شود یا باید اختلاف داشته باشند؟

پیشنهاد من این است که اگر شخص مورد نظر مهارت داشته باشد، می‌تواند از همان رنگی که روی موهایش می‌زند، استفاده کند. اغلب آرایشگر‌ها این کار را انجام می‌دهند اما در طول رنگ کردن باید مرتب چک شود تا رنگ ابرو خیلی روشن نشود چون رنگ مو اکسیدان بیشتری دارد، باعث ریزش ابرو می‌شود؛ در ضمن بالا و زیر ابرو باید چرب شود تا پوست صورت تحریک نشود. در آخر رنگ ابرو به رنگ مو نزدیک‌تر باشد، بهتر است.  
 
ادامه مطلب ...