آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

راز جوانی با آرایش

 کرم پودری که شما برای پوست خود استفاده می‌کنید زمینه اصلی ساختن چهره‌ای زیباست. اگر کرم پودر خوبی استفاده نکنید یا آن را درست روی صورت خود نمالید یعنی زمینه آرایش خود را از پایه غلط بنا کرده‌اید و به نتیجه دلخواه‌تان نمی‌رسید. 


در چنین شرایطی آرایش نکردن بهتر از ایجاد یک زمینه نادرست روی پوست است؛ درست مثل همان ضرب‌المثل قدیمی: « خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج». بارزترین نتیجه چنین اتفاقی هم پیرتر به‌نظر رسیدن چهره شماست. در اینجا نکاتی درباره کرم پودرها گفته می‌شود که به شما یاد می‌دهد از چه نوع کرم پودری دوری کنید، چه نوع کرم پودری بخرید و چگونه از آن استفاده کنید. 

 

 

گام اول، پایه زیبایی 


چهار محصولی که پوست شما را پیرتر نشان می‌دهد


پودرها: پودرها به دلیل خشک بودن به‌طور آشکارا باعث به وجود آمدن چین و چروک در پوست صورت می‌شوند. (پودرهایی که از مواد معدنی تشکیل شده‌اند چربی سطحی پوست را جذب می‌کنند).


پنکیک‌ها: پنکیک‌‌ها دارای رنگدانه‌های متمرکزی هستند و به صورت پودر فشرده درآمده‌اند. این محصولات بیش از حد ضخیم هستند و باعث ترک خوردن کرم پودر روی پوست می‌شوند که به پوست، ظاهری فرسوده می‌دهد. 


الکل‌ها: الکل یک عنصر خشک‌کننده است و پوست را خشک و حساس می‌کند. هرقدر پوست شما خشک‌تر باشد چین و چروک بیشتری در آن ایجاد می‌شود و درنتیجه پیرتر به نظر می‌رسد. 


پارابن‌ها: پارابن‌ها به‌عنوان نگه‌دارنده لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند،  ولی براساس مطالعات انجام شده، متیل پارابن واکنش عکس دارد؛ در مقابل اشعه UVB از پوست محافظت نمی‌کند و باعث پیری پوست و از بین رفتن غیر قابل بازگشت DNA می‌شود. 


باید‌های استفاده از کرم پودر: 


- برای مالیدن کرم پودر از برس (قلم موی کرم پودر) استفاده کنید زیرا باعث می‌شود که کرم پودر را صاف و یکدست روی صورت پخش کنید و از کمترین مقدار،  بیشترین استفاده را داشته باشید. 


- هنگام استفاده از کرم پودر مقدار کمی از آن را برداشته، اول روی پیشانی، گونه‌ها و بعد روی بینی و چانه خود بمالید. 


- برای خرید کرم پودر، رنگی که با پوست‌تان هماهنگ باشد انتخاب کنید. کرم پودر‌های مختلف را تست کنید تا هماهنگ‌ترین رنگ را که بهترین گزینه برای شماست پیدا کنید. 

نباید‌های استفاده از کرم پودر: 


-  برای استفاده از کرم پودر نباید حجم زیادی از آن را یکباره روی پوست صورت خود بمالید.  


-  برای مالیدن کرم پودر نباید از انگشت خود استفاده کنید چون پوست‌تان به صورت صاف و یکدست نشان داده نمی‌شود و درست کردن آن بسیار کار مشکلی است.  


-  از کرم پودری که زمینه رنگی زرد و طوسی دارد استفاده نکنید زیرا وقتی آن راروی پوست می‌مالید، انگار روی صورت خود ماسک زده‌اید و حالتی غیرطبیعی دارد. 


 سه کرم پودر‌ عالی برای پوست شما: 


MAYBELLINE - FIT ME: این کرم پودر یک انتخاب خوب برای پوست‌های نرمال تا خشک است. پوشش‌دهی مناسب و آبرسانی از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود؛ 


حدود قیمت: 43 هزار تومان. 


MAC - STUDIO FIX FLUID: این کرم پودر پوشش مات و طبیعی دارد. درون آن ضدآفتاب با SPF15 استفاده شده و به کاهش چین و چروک کمک می‌کند؛ 


حدود قیمت: 150هزار تومان. 


GUERLAIN -TENUE DE PERFECTION: این کرم پودر مناسب انواع پوست به‌خصوص پوست‌های چرب است. بافت سبک و ابریشمی دارد و در عین حال پوشش کامل و مخملی می‌دهد؛ 


حدود قیمت: 214 هزار تومان.


ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

با توجه به تقاضای بسیار بالای مهاجرت به استرالیا موسسه تداوم نسل سپید در نظر دارد خدمات مهاجرت به استرالیا را که شامل مشاوره و انجام پروسه کامل مهاجرتی می باشد با قیمتی مناسب برای متقاضیان (مهاجران) انجام دهد.

www.tnsvisa.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.