آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

سوال و جواب آرایشی


پیشنهاد شما برای رنگ مو و ابرو چیست؛ یک رنگ باشد خوب می‌شود یا باید اختلاف داشته باشند؟

پیشنهاد من این است که اگر شخص مورد نظر مهارت داشته باشد، می‌تواند از همان رنگی که روی موهایش می‌زند، استفاده کند. اغلب آرایشگر‌ها این کار را انجام می‌دهند اما در طول رنگ کردن باید مرتب چک شود تا رنگ ابرو خیلی روشن نشود چون رنگ مو اکسیدان بیشتری دارد، باعث ریزش ابرو می‌شود؛ در ضمن بالا و زیر ابرو باید چرب شود تا پوست صورت تحریک نشود. در آخر رنگ ابرو به رنگ مو نزدیک‌تر باشد، بهتر است.  
  
آیا ویتامینه مو را که در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود در خانه هم می‌توان انجام داد؟ 

بله؛ مهم‌ترین نکته این است که قبل از ویتامینه، مو باید تمیز باشد که با شامپو کردن خاصیت ویتامینه آن از بین نرود. موقع ویتامینه ریشه و ساقه مو را با هم خوب ماساژ دهید. ویتامینه برای موهای چرب، معمولی، خشک و همچنین برای موهای آسیب‌دیده فرق می‌کند؛ به همین دلیل بهتر است ویتامینه را با مشورت دکتر یا آرایشگر انجام دهید. نکته مهم دیگر اینکه چون ویتامینه‌ها گیاهی هستند و حالت رنگ‌بری دارند، بعد از رنگ کردن مو نباید از آنها استفاده کنید. بعد از هر بار ویتامینه کلاه رنگ روی موهای‌تان بگذارید و مدتی صبر کنید تا با حرارت طبیعی بدن جذب مو شود. 

موهای مشکی با رنگ طبیعی دارم ولی دوست دارم ابروهایم را یکی، دو درجه روشن‌تر کنم. چه رنگی باید استفاده کنم؟

معمولا رنگ‌هایی که قهوه‌ای هستند و تناژ قهوه‌ای دارند باید استفاده کنید تا با رنگ تخم چشم شما هماهنگی داشته باشد. رنگ قهوه‌ای در پایه 6 یا 7 برای این کار مناسب است. با این کار به راحتی می‌توانید رنگ ابرویی مناسب با موهای خود داشته باشید. 

موهای بسیار لختی دارم؛ برای اینکه با سشوار حالت بگیرد باید از چه موادی کمک بگیرم؟

بعد از اینکه مو خشک شد با اسپری حجم‌دهنده یا نگه دارنده مو به ریشه اسپری زده و سپس براشینگ کنید. برس را خیلی روی مو نکشید چون مو به راحتی لخت می‌شود. 

من دائم موهایم را سشوار می‌کشم که باعث خشکی در انتهای موهایم شده است. ماده محافظی هست که پیشنهاد کنید؟

در اولین قدم توصیه می‌کنم هر چند ماه یک‌بار یکی، دو سانتی‌متر از پایین مو کوتاه کنید تا خشکی مو از بین برود. از روغن بادام تلخ استفاده کنید. قبل از حمام این روغن را کف سر ساقه مو بزنید. برای براشینگ هم از کرم‌های ضدخشکی استفاده کنید. پایین موها را به این کرم آغشته و سپس سشوار کنید. 
من به شیوه قدیمی تاتو انجام داده‌ام. الان می‌توانم روی آن تاتو به شیوه هاشور انجام دهم؟

برای ابرو‌های کادری می‌توان به دو روش هاشور انجام داد. روش اول؛ هاشور هایلایت یا ابروی‌تری دی - ترکیب دو رنگ قهوه‌ای روشن و طلایی- است. روش دوم؛ به ابروی کادری رنگ ابروی نسکافه‌ای می‌زنیم و در مرحله دوم خطوط مویی قهوه‌ای روی زمینه نسکافه‌ای کار می‌کنیم. به این روش می‌توان ابروی کادری را به هاشور تبدیل کرد بدون اینکه نیاز به لیزر یا حتی پاک کردن ابرو داشته باشیم. 

ابروهای من خوب است ولی سوراخ‌هایی در وسط آنها وجود دارد؛ می‌توانم با تاتو این مشکل را حل کنم؟

بله، سوراخ‌ها را می‌توانید به راحتی به وسیله هاشور کرکی که ترکیب خرده هاشور به روش چپ و راست است، حجم‌سازی کنید. با این روش در دید بیننده خطای دید ایجاد می‌کنید و سوراخ‌ها و چاله‌های پوست در ابرو مشخص نمی‌شود. 

اگر بخواهم خطوط خط چشمی که می‌کشم محو باشد، باید به چه روشی این کار را انجام دهم؟

اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید بهتر است از فرچه یا محوکن سایه استفاده کنید. با این کار به راحتی می‌توانید خط چشم را محو کنید. روش دیگری که می‌توانید این کار را انجام دهید، استفاده از سایه همرنگ پوست است. 

ناخن‌های من رنگ لاک را می‌گیرد و نارنجی می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق چه باید بکنم؟

بعضی از ناخن‌ها رنگ‌پذیری بیشتری دارند که به جنس ناخن بستگی دارد. برای اینکه ناخن رنگ نگیرد، باید از لاک‌های بی‌رنگ یا همان براق‌کننده‌های ناخن قبل از زدن لاک استفاده کنید. این لایه، ناخن را کاور کرده، مانع نارنجی شدن آن می‌شود. 

برای زدن رژگونه، برس تخت را پیشنهاد می‌دهید یا گرد؟

برای زدن رژگونه حتما از برس‌های گرد استفاده کنید چون به راحتی روی پوست صورت حرکت و رنگ دلخواه رژگونه را پخش می‌کند و در نتیجه گونه‌های زیباتری خواهید داشت. 
برای پر کردن ابرو سایه ابرو انتخاب بهتری است یا مداد ابرو؟

اگر می‌خواهید ابروهای طبیعی‌تری داشته باشید حتما از سایه برای پر کردن آن استفاده کنید و اگر طبیعی بودن آن برایتان زیاد مهم نیست آن را با مداد کادر بدهید و بعد پر کنید. 

از مداد‌های رنگی مثل سبز، آبی می‌توان به عنوان سایه استفاده کرد؟

اصولا از مدادهای رنگی برای کشیدن خط رنگی در آرایش استفاده می‌کنند و نه برای سایه زدن. بیشترین کاربرد این مدادها کشیدن خط در داخل و بیرون چشم است که تاثیر زیباتری روی آرایش چشم دارد تا اینکه به عنوان سایه مورد استفاده قرار بگیرد. 

وقتی سایه رنگی مثل سبز یا نارنجی استفاده می‌کنم، برای پلک و زیر ابرو باید چه رنگ سایه‌ای بزنم؟

برای پلک و زیر ابرو از سایه‌های روشن استفاده کنید. ترجیحا سایه‌ای که برای زیر ابرو می‌خواهید استفاده کنید، سفید، طلایی یا بژ خیلی روشن باشد. 

مهاجرت به استرالیا

موسسه تخصصی اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزای استرالیا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد .

ارزیابی ویزای استرالیا کاملا رایگان و در کوتاهترین زمان ممکن

02188245257 - 09197175617

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.