آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

7 دلیلی که نشان می دهد موهای بلند بهتر است

خانمها عاشق این هستند که با موهای خود بازی کنند، مدل موی خود را تغییر دهند، کوپ ها متنوع، رنگهای مختلف و انواع  زیورآلات مخصوص مو را روی موهای خود امتحان کنند. آیا تا به حال پیش آمده است به این فکر کنید که می خواهید موها یتان راکاملا کوتاه کنید یا اجازه دهید بیشتر بلند شوند؟  اگر جواب شما مثبت است، پس وقت آن است که نگاهی به لیست محاسن جلوه گری گیسوان بلند کنید که توسط راپونزل گیسو بلند نوشته شده است:
  
1.مدلهای متفاوت را امتحان کنید  
وقتی موهای بلندی دارید هر روز و هربار که از خانه بیرون می روید با داشتن مدل مویی متفاوت که چهره ای جدید به شما می بخشد می توانید اطرافیانتان را شگفت زده کنید. می توانید دوشنبه ها موهایتان را به شکل دم اسبی آرایش کنید، سه شنبه ها پشت موهایتان را  به صورت ساده ببافید، چهارشنبه ها به شکل دم خرگوشی مویتان را ببندید، پنج شنبه ها بافتن موهایتان را درست از محل رویش موها(بافت فرانسوی)شروع کنید و قسمتی یا کل موهایتان را به این روش ببافید و به همین ترتیب در روزهای دیگر مدلهای متفاوت را امتحان کنید. دختران خسته کننده سعی می کنند به موهای کوتاه خود حالت دهند درحالیکه دختران شیک با موهای بلند خود جلوه گری می نمایند.
2. می توانید با موهای زیبا و رنگ شده خود جلوه گری کنید.
موهای رنگ شده برای افرادی که موی بلند دارند در مقایسه با  کسانی که موهای کوتاه دارند مناسب تر است. اگر از آرایشگرتان در مورد رنگ کردن موهایتان سوال کنید، به شما خواهد گفت که حداقل بلندی موهایتان باید تا بالای آرنجتان باشد تا موی رنگ شده ظاهری زیبا به شما بدهد. دلیل آنکه موی رنگ شده برای موهای کوتاه مناسب نیست این می باشد که در این حالت برا ی مرتب نگه داشتن موهای خود باید به طور مداوم آنها را کوتاه کنید پس با خیلی زود تمام قسمت رنگ شده مو را کوتاه خواهید کرد.

3. می توانید موهایتان را کوتاه کنید
اگر از موهای بلند خسته شدید می توانید ظرف چند دقیقه آنها را کاملا کوتاه کنید اما ماهها طول خواهد کشید تا دوباره موهایتان مثل قبل زیبا و بلند شوند. اینهم یکی دیگر از مزایای موی بلند نسبت به موی کوتاه است.

4. می توانید همه مدلها را امتحان کنید
تا زمانیکه موهایتان بلند است می توانید انواع کوپها با ظاهرهای متفاوت را بدون آنکه قد مویتان را کوتاهتر کنید تجربه کنید. در صورتیکه اگر موهایتان کوتاه باشد و بخواهید به مدل دیگری مجددا آنها را کوتاه کنید تغییر محسوسی نخواهید کرد.

5. می توانید مردان را به سادگی شیفته خود نمایید
این یک حقیقت شناخته شده هست که همه مردان عاشق موهای بلند خانمها هستند. اگر باورتان نمی شود همین الان از هر مردی که در نزدیکیتان است سوال کنید، با شما شرط می بندم  جوابش اینست که خانمهایی با موهای بلند را به آنهایی که موهای کوتاهی دارند ترجیح می دهد. همانطور که ما خانمها دوست نداریم همسر یا نامزدمان موها بلند داشته باشد و به نظرمان این مدل مو به مردها ظاهری زنانه می دهد، پس این منصفانه است که مردها هم دوست داشته باشند با خانمهایی ارتباط داشته باشند که ظاهری زنانه دارند نه پسرانه.

6. می توانید بدون در نظر گرفتن نوع موی خود با موهایتان جلوه گری کنید
موی بلند برای همه نوع مو، فرفری، مجعد و صاف مناسب است. بنابراین خانمها در هر رده سنی و با هر نوع مویی می توانند از آن لذت ببرند. اما موی کوتاه تنها برای موهای صاف مناسب است.

7. می توانید به موهای نازک خود ظاهری پرپشت تر ببخشید
خانمهایی که از نازک شدن تدریجی موهای خود رنج می برند یا کسانی که از بدو تولد موهای نازکی دارند می توانند با پوش دادن موهایشان به آنها حجم بیشتری بدهند اما این در صورتی است که موهایتان بلند باشد. موهای کوتاه این قابلیت را ندارند .

دوربین فیلمبرداری

فروشگاه میلاد :: فروش دوربین فیلمبرداری حرفه ای

دوربین فیلمبرداری سونی

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک

دوربین فیلمبرداری گوپرو

فروشگاه میلاد فعالیتهای خود را در زمینه دوربین فیلمبرداری در سال 1358 در بازار جمهوری تهران ( پاساژ حافظ ) با لوازم صوتی و تصویری آغاز و تا امروز در همین عرصه مشغول خدمت رسانی به هم میهنان عزیز میباشد.

66726451 - 66700821

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.