آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

آموزش خودآرایی

آموزش خود آرایی،مراقبت های زیبایی،جدیدترین مد آرایش چهره و مو آقایان و خانمها

لیفتینگ با قهوه و هندوانه!

شما هم دنبال اکسیر جوانی هستید؟

انسان از همان آغاز خلقت دنبال اکسیر جوانی است تا هم عمر زیادتری داشته باشد و هم روی زیباتری. البته هنوز این فرمول و اکسیر جوانی را کسی پیدا نکرده اما متخصصان تغذیه راه چاره‌ای پیدا کرده‌اند تا خیلی هم ناامید نباشید. آنها معتقدند مصرف بعضی غذا‌ها در رژیم روزانه دست کمی از اکسیر جوانی ندارد. این یافته شگفتی‌آور همه را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

دکتر جاشوا زچنیر، عضو یک گروه تحقیقاتی می‌گوید: مواد غذایی مقوی، مواد معدنی و اسید‌های چرب به‌عنوان آنتی اکسیدان برای محافظت از بدن شما در مقابل تنش‌های محیطی است. حالا آماده باشید تا معجزه‌های خوراکی را به شما معرفی کنیم.  این 11 خوراکی نمونه‌ای از این اکسیر جوانی و سلامت است. 
  
هندوانه به جای ضدآفتاب 

 هندوانه قرمز خوشمزه، منبعی قوی از آنتی‌‌اکسیدان کاروتن است که لیکوپن نامیده می‌شود.

این آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن حرکت کرده و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی در بدن هستند که می‌توانند آسیب زیادی به ما وارد کنند. ترکیب هندوانه و گوجه‌فرنگی حاوی آنتی‌اکسیدان است و رنگ قرمز در این دو میوه باعث می‌شود تا از آسیب اشعه UV روی پوست جلوگیری شود. محققان بر این باورند هندوانه حاوی فیتوکمیکال نیز هست. مقادیر فیتوکمیکال موجود در این میوه 40درصد بیشتر از گوجه فرنگی خام است که برابر می‌شود با SPF30 بنابراین استفاده روزانه از این میوه قرمزرنگ نقش کرم‌های ضدآفتاب را نیز ایفا می‌کند. 

زندگی شیرین با لیموترش

ویتامین C مهم‌ترین ویتامین برای زنان است. اول اینکه این ویتامین آنتی‌اکسیدان است، به همین دلیل مصرف آن خطر ابتلا به سرطان را تاحد زیادی کاهش می‌دهد و دوم اینکه این ویتامین باعث شادابی پوست می‌شود؛ خوردن میوه‌های حاوی ویتامین C می‌تواند خستگی پوست را از بین ببرد و روند پیری سلول‌های پوست را به تعویق بیندازد. 

انار دشمن چین و چروک

این میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C است که مصرف  آن در دوران میانسالی، خطر ابتلای پوست به خشکی یا چین و چروک را به‌شدت کاهش می‌دهد. از طرفی انارکمک‌کننده خوبی برای بازسازی کلاژن‌های پوست است.

آب بنوشید

تعجب نکنید؛ آب بهترین نوشیدنی ممکن برای تنظیم عملکرد دستگاه‌های مختلف بدن است؛ به این دلیل که تمام فعالیت‌های متابولیک بدن در محیط آبی انجام می‌شود. از طرفی نوشیدن آب به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. با دریافت آب کافی، وزن متعادل شده و پوست لطافت و شادابی‌اش را از دست نمی‌دهد. بنابراین نوشیدن روزانه هشت لیوان آب یا خوردن میوه‌های آبدار ضروری است. بهتر است میوه‌های آبداری که انتخاب می‌کنید شیرین باشند تا به این ترتیب میزان قند خون نیز کنترل شود؛ بنابراین در فصل گرما بهترین نوشیدنی آب و سپس میوه‌های آبدار است. 

آووکادو مرطوب‌کننده عالی

این میوه سرشار از اسید اولئیک، اسید لینولئیک و همچنین اسید چرب امگا9 است که به حفظ رطوبت پوست و نرم نگه داشتن آن کمک می‌کند. آووکادو، تقویت‌کننده بدن بوده و در درمان بی‌خوابی موثر است.

قهوه برای پوست‌های شاد

صبح چشمان‌تان را با قهوه باز کنید. کافی است یک فنجان قهوه را صبح به صبح نوش جان کنید تا پوستی شاد داشته باشید. نوشیدن 4 فنجان قهوه در روز 20درصد خطر ابتلا به سرطان را کم می‌کند. محققان دریافته‌اند قهوه تاثیر زیادی بر جوان‌سازی دارد، همچنین از ملانوم بدخیم نیز جلو‌گیری می‌کند.

تخم‌مرغ برای رشد ناخن‌ها

تخم‌مرغ منبع بسیار غنی پروتئین است. ارزش بیولوژیکی پروتئین در تخم‌مرغ بسیار بالاست و نسبت به سایر منابع پروتئینی مثل لبنیات، گوشت‌ها و حبوبات غنی‌تر است. پروتئین تخم‌مرغ دارای تمامی اسیدآمینه‌های ضروری برای سلامت بدن است. تخم‌مرغ منبع خوبی از بیوتین است که یک ویتامین پیچیده از خانواده ویتامین‌های B است و بلوک‌های ساختمانی از پروتئین‌ها را شامل می‌شود. رشد ناخن‌ها بنا به مصرف پروتئین بستگی دارد و می‌توان گفت تخم‌مرغ عامل اصلی رشد آنهاست. بنابراین کمبود این ماده غذایی باعث می‌شود تا ناخن‌های نرم یا ترک‌خورده‌ای داشته باشید. 

طالبی برای سلول‌های پوست

طالبی یکی از بهترین منابع ویتامینA و مملو از بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامینA می‌شود. طالبی شیرین، روی تنظیم رشد سلول‌های پوست و حتی لایه بیرون آن تاثیر زیادی دارد؛ همچنین این میوه سرشار از ویتامین A ، در بهبود بینایی موثر است. برای اینکه پوست بدن شفافی داشته باشید طالبی را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید.

رنگ و روی خوب با کلم‌پیچ

کلم، حاوی مواد مغذی و ویتامین k است. این ویتامین کمک می‌کند خون لخته نشود؛ همچنین خوردن کلم‌پیچ برای تیرگی دور چشم‌ها نیز مفید است و سایه‌های مرده دور چشم را از بین می‌برد. سطح ناکافی از آهن در رژیم غذایی باعث می‌شود شما رنگ‌پریده به نظر برسید؛ پس اگر می‌خواهید همیشه رنگ و روی خوبی داشته باشید، کلم‌پیچ را فراموش نکنید. 

آجیل‌ها دوست شما هستند

این خوراکی‌ها سرشار از چربی‌های تک غیراشباعی هستند؛ بنابراین مصرف آنها میزان چربی‌های چنداشباعی تجمع‌یافته در بدن را کاهش می‌دهد. به این ترتیب این چربی‌ها در دیواره رگ‌ها رسوب نکرده و باعث بروز سکته قلبی نمی‌شوند. از طرفی با از بین رفتن چربی‌های اضافی، مشکل اضافه وزن نیز برطرف می‌شود. 
گردو؛ غذای مغز

دکتر لیپمن می‌گوید: اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین E در گردو وجود دارد. گردو را به نام «غذای مغز» نیز می‌نامند و این فقط به‌خاطر شباهت آن به مغز نیست، بلکه به خاطر وجود امگا ۳ فراوان در آن است. برای درست عمل کردن مغز، به امگا ۳ نیاز داریم. گرچه فواید زیادی در آجیل پنهان است، بعضی‌ها به گمان اینکه آجیل باعث افزایش وزن می‌شود، از خوردن گردو و دیگر آجیل‌ها امتناع می‌کنند. ولی ثابت شده، افرادی که حداقل دو بار در هفته آجیل مصرف می‌کنند، احتمال افزایش وزن‌شان به‌مراتب کمتر از آنهایی است که اصلا آجیل مصرف نمی‌کنند. گردو، بهترین منبع منگنز و مس است. مطالعات نشان می‌دهد همه ما در روز به 4/1 فنجان گردو نیاز داریم. 

پارچه مبلی

مرکز تخصصی رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین با دو دهه فعالیت مستمر آماده ارائه خدمات زیر به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران بزرگ میباشد. هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه برترین کیفیت خدمات و برآورد مناسب ترین هزینه تعمیرات مبل است.

مشاوره و ارسال تصاویر مبل از طریق وایبر ، لاین و واتس آپ : 09129171740

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.